Algebra has always been a favorite subject of mine. There's not much theory involved, just a toolbox of methods and the order of operations to solve in. If you reach back into high school, you'll remember (quoted from Math.com):
- Kuqala yenza yonke imisebenzi elele ngaphakathi kubazali.
- Emva koko, yenza nawuphi na umsebenzi ngezichazi okanye iiradicals.
- Ukusebenza ukusuka ekhohlo ukuya ekunene, yenza konke ukuphindaphinda kunye nokwahlulahlula.
- Okokugqibela, ukusebenza ukusuka ekhohlo ukuya ekunene, yenza konke ukudibanisa nokuthabatha.
Here's the example from Math.com:
Ukufaka oku kuphuhliso kulula kakhulu.
- Operations within the parenthesis equates to my page layout, in a simple HTML format. I begin with a blank page and steadily populate it until it has all of the elements I'm looking for. To ensure flexible user interface design, I always work with XHTML and CSS. Naphina apho kukho amabinzana (okt. Isiseko sedatha okanye iziphumo zenkqubo), ndinika ingxelo ngekhowudi kwaye ndichwetheze isicatshulwa sedummy, imifanekiso, okanye izinto.
- Okulandelayo, ndisebenza nayo nayiphi na into evakalayo okanye iiradicals. Le yimisebenzi yam yenkqubo okanye yedatha ekhupha, eguqula, kunye nemithwalo (i-ETL) idatha njengoko ndinqwenela ukuyibonisa kwiphepha lam eligqityiweyo. Ngokwenyani ndisebenza kumanyathelo alolo hlobo ngaphandle kokuba ukufomatha kwezona mbuzo zikhokelela ekusebenzeni okuphuculweyo.
- Okulandelayo kukuphindaphinda okanye ukwahlulahlula. Kulapho ndiyenza lula khona ikhowudi yam. Endaweni yeskripthi esinye esikhulu, mna eqikelelwayo Uninzi lwekhowudi endinokubandakanya kuyo kubandakanya iifayile kunye neeklasi. Ngophuhliso lwewebhu, ndihlala ndisebenza ukusuka phezulu kuye ezantsi, kunjalo.
- Okokugqibela, ukusebenza ukusuka ekhohlo ukuya ekunene, konke ukudibanisa nokuthabatha. Eli nyathelo yinkqubo yokugqibela, ukusebenzisa i-tidbits zokugqibela zokuqinisekiswa kwefom, izinto zesitayile, ukuphathwa kwempazamo, njl. Kwakhona, ndithanda ukusebenza ukusuka phezulu kuye ezantsi.
Good development is not any more complex than a great Algebra problem. You have variables, equations, functions… and a logical order of operations to get the best results. I see a lot of hackers that simply ‘get it to work' but you find (as I have) that if you don't plan out your methodology and take a logical approach, you find yourself writing your code over and over and over when problems or changes are needed.
Algebra has always been a lot like a jigsaw puzzle to me. It's always been challenging, fun, and I knew a simple answer was possible. All the pieces are there, you just need to find them and put them together correctly. Writing code is no different, but it's more enjoyable because your puzzle output is whatever you would like it to be!
I'm not a formal developer, nor am I even a great one. I have; however, received compliments on the code I've written throughout many projects. I believe much of it is because I do a lot of preplanning, whiteboarding, schema extraction, etc. before I even write that first script tag.